Merhabalar;
Suan hala bende 720x90 468x60 350x250 gibi banner reklamlari gorunmuyor. Pop-up vs oteki reklamlar gorunuyor.. Yokmu arkadaslar bu konu hakkinda bilgisi olan?

Kolay gelsin..