Kardeşim müteahhitlerin en büyük dostu olan iktidardanyanan orman alanlarını yapılaşmaya kaptmayı talep etmek çok iyimser bir hareket.

Orman vasfını yitirmiş alanları ormanlaştırmak yerine imara açan siyasi iktidardan medet umuyorsun)))

Çanakkale de yangın yerleşim bölgelerine ilerliyor diye haber yapılmış. Oysa asıl gerçekleşen yerleşim bölgelerinin ormanın içine ilerlemesi.

Bir gün orman vasfını yitiren arazileri yapılaşmaya açan ya da imar affi çıkaran iktidar bu yüzden ssçim kaybederse talebin gerçekleşir. Yoksa böyle cimere mesaj atarak türk siyasetinin en şaibeli meselesi imar rantını çözemezsin.