musaduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler hocam.
Neden bir şey yapamayalım böyle elimizden gelen bu evet ağaçta dikiyorum gönüllü gidiyorumda ama bahsettiğim şekilde uzun süreli yapı yasağı gelse birçok şey değişebilir
Kanunlar böyle çıkarılmaz, bir vekile ulasmaniz, tasarinizi gerekçeleriyle ona anlatmaniz gerekir. O da önem verirse meclise sunar, daha sonra komisyon ve genel kurul onaylarsa yasalasir. Cimerle olacak iş değil yani.