Hocam her insanın 2. şans hakkı vardır bana göre. Ayrılan ayrıldığı kişiye 2. şansı vermeli. Ayrıca ayrılınan kişi de 2. şansı verip bir kere ayrıldı bir daha ayrılmayabilir demeli. Ama bir kez daha ayrılıyorsa zaten artık cepte görme olayı başlamıştır. Hele arkadaş şeyine hiç girmiyorum. Arkadaşlardan etkilenmek tamamen yalan hocam. Seven bir insanı ne kadar manipüle edersen et, dinlememesi gerekir. Lise çağında değil kimse, herkesin akıl süzgeci var. Eğer sizden 3 kere ayrıldıysa bence dediğim o çıkarım şeylerini bir düşünün, ayrıca bu kişiyle zaten huzur bulamayacağınızı da düşünün. Doğru insan olsaydı bu kadar üzer miydi?
Üzmezdi hocam haklısınız demekk doğru kişi değil