Geçenlerde bir arkadaşın konusu vardı.
6-7 yıldı sanırım yakın arkadaşı olan kıza bir türlü içini açamamış, ve sonunda kızın evleneceğini öğrenmişti.

Bence büyük bir acı ve pişmanlık yaşamıştır.

Tavsiyem, bir an önce karşındakine sıradan biri olmadığını hissettirmeye başla yavaştan.
Bodozlama dalmanı önermem, 1-2 ay zamana yayarak ve hissettirerek ilerle ve sonunda hislerini açıkça söyle.

olmasa da yapacak birşey yok çok fazla üsteleme.