Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eve o yüzden açtım zaten konuyu hocam, 3 seneden önce tam olarak domain transferi yapmanın bir yolu var mı diye, sözleşme vesaire tarzı.
Trabise sordunuz mu, en mantıklı cevabı galiba onlar verirler sonuçta sistem onların elindeydi