Haklısınız da böyle saçma bir durum için her müşteri veya site misafiri benden bunun açıklamasını bile soracağını sanmıyorum, İzlenim olarak kötü olacağını düşünüyorum yanlış mıyım ?
R10.net'in şikayetvar sayfasını inceleyin, herkesin istediği gibi yazdığı bir platform çoğu kişide mağdur rolünü oynuyor.
Bu tür şeylere takıntılıysanız başka domain seçebilirsiniz ama işinizi kaliteli yaptıktan sonra kimin ne dediğinin pek bir önemi yok.