DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıyorsan toki alacaksın. Hiçbir toki evi yıkılmadı. Alıp kiraya vereceksin. Ancak en iyi ihtimalde 10 sene sonra kendini amorti ediyor. Bence çok uzun süre.
katılıyorum, toki dışında ev alınmaz… müteahit işi evlerin içi çok güzel tamam batarya evye bocchi yada franke koymuş adam ama izolasyon ? Alt katta adam hapşırıyor ben çok yaşa diyorum eyvallah diyor mutfakta ? Hele kredi çok canlı para bağlayacağım kendini 15-20 senede amorti edecek kiracı çıktıktan sonra tadilata sokacağım ohooo… 10 milyonu borsaya atarım en kötü kur korumalıya hiç bişey bilmiyorsam faize atarım istediğim semtte otururum yine eve bağlamam, araba piyasasının öyle olmadığını düşünüyorum her bütçeye göre ticaret çevrilebilir