Çok yazık olmuş, bence hatayı biraz da o kadar tutarı tlde tutmakla yapmış gibisiniz. Keşke fiziki külçe altın falan alsaydınız belki gidip bozdurayım, parayı bankaya atayım ordan hesaba gönderirim falan gözünüzde büyürdü hiç bulaşmazdınız. Benim kardeşim de pandemiden önce bir sıfır araba parası yedi böyle, zar zor kendini uzaklaştırdı. Biraz da parasız kalmak ona iyi bir ders oldu, şimdi oynamıyor.