Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ee maaslara %50 alirken iyi firmalar zam yapinca mi kotu
Aynı yıl içerisinde 2 kere zam yapmak nedir internete ? Kİ %50 zam almadı millet orantıyı düzgün hesapla.