Yorumlarda baktım da çok güzel ahkam kesen arkadaşlar var. Bununla ilgili çok güzel bir söz vardır: Kimseyi kınama, senin hikayen de daha bitmedi. Kimseyi yadırgamayın, kimseye böyle üstten bakar gibi eleştiri yapmayın. Yarın bir gün sizin de başınıza gelebilir, beşer şaşardır.
Allah sabırlar versin dostum, haram işlerde mutluluk aramayı bırakmanı tavsiye ederim. Haramda huzur arayana, huzur haram olur. Helalinden kazanmaya devam et, olan olmuş giden gitmiş. Boşver o parada nasibin yokmuş deyip önüne bak, Allah yardımcın olsun.