Hocam size önerim şudur. Sizin psikolojik olarak bir şeye bağımlı ve dopamin salgılayacak şeylere ihtiyacınız var. Kaybettiğiniz para gerçekten benim için büyük bir para. Çoğu kişi için de büyük bir para. Bundan sonra ki bu bağımlılığınızı kendiniz yöneteceksiniz. Size örnek vermek istiyorum. Siz veya başkası bir insana yardım edildiğinde iki tarafta karşılıklı olarak dopamin salgılar çünkü iyiliğin temeli dopamindir. Sizin yerinizde olsam ve böyle bir parayı kumarda kaybetmek yerine, öğrencilere, yardım ihtiyacına sahip kişilere yardımlarda bulunmaktır. Mesela ben bir öğrenci olarak 40 k borcum var,nasıl ödeyeceğim diye diye burada her türlü işi yapmaya çalışıyorum. Ama siz de zevki bir şekilde paranızı kumara yatıyorsunuz. Başka insanların halini anlayarak paranızı yönetin.