reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bıçak taşıyın ben gece gezerken taşıyorum güven veriyor
Pek benlik bir hareket değil hocam, uzun yıllar doğa sporları yaptım bıçakla aram iyidir fakat günlük hayatımda tercih etmiyorum

Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 akşam taksiye verdiğin parayı bimden a101'den uzun baton piliç salam alıp doğrayarak yol kenarındaki tayfaya ver 😂 3. Günden sonra yol boyu koruman olurlar sana yanlış bakana direk dalarlar..

En kolay yavru köpekler ile yenebilirsin o korkuyu.
Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir köpek ile karşı karşıya geldi mi kesinlikle sakin ol, sabit dur ve elini üstten aşağı değil en azından alttan üste doğru uzat. Gerekirse eğilebirsin. Sakin ve nazik "ne oldu oğlum, kızım", " "gel oğlum, kızım" seslenişi ile sakinleşmeyecek köpek çok azdır. Tedirgin olmamak, ani hareketlerde bulunmamak ve kışkırtıcı söylemlerde bulunmamak önemli. Defalarca sokak çetelerinin arasında kaldım gecenin bir yarısında, ıssızlarda, ama hep işe yaradı o taktik. Bölgelerinin sınırına kadar da sonrasında kafalarını okşatarak eşlik ettiler. O çetelerde genelde bir alfa (daha doğrusu ağa benimci erkek) bir de ortalığı velveleye veren dişi olur. o ikisini kafalarsan zaten grubun diğerleri onlara uyuyorlar : )
fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskiden sokaktaki köpekler bana saldıracak,ısıracak,beni parçalayacak diye korkardım.sonra sokakta besledigim kedilere,köpekleride ekledim yani sokak köpeklerini beslemeye başladım.evime kedi köpek alamam ama sokakta besliyorum elimden geldigince.neyse işte sonuç olarak hala korkuyorum köpekten ama bukez sebebi degişti.artık ısırıp beni parçalayacaklar diye degil,besliyorum şimdi bunlar kendini sevdirmeye çalışır,yemek veriyorsun gel bi teşekkür edeyim diye sevinip üstüme filan atlar diye tırsıyorum mamayı yanına atıp,o yerken kaçıyorum hemen
Beslemek de çok güzel bir hareket fakat bu sefer de öellikle evimin etrafında beslersem havlamalarından dolayı uyuyamayabilirim

ErginYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayfa çok güzel hocam

Bugün biraz daha cesur çıktım evden denilebilir fakat hala ufak da olsa bi tedirginlik vardı içimde