oguzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ferrariye tüp tapkmak = macbook'a windows kurmak
celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın böyle bir hata yapmayın. Eğer mevcuttaki bilgisayarınız ihtiyacınızı karşılamıyor ve windows kullanmanız gerekiyorsa farklı bir marka bakmalısınız. Macbook'a windows yükleyerek istediğiniz performansız almanız mümkün değildir. Apple ürünleri donanım ve yazılım olarak tam bir bütündür.

Bir ara arkadaşım macbook'a windows kurmuştu resmen yanında soğutucu ile geziyordu bilgisayar aşırı ısınıyordu.
tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun oynayan biri değilseniz kesinlikle geçin gitsin macbook’a. Oyun oynarım diye macbooktan msi’a geçtim ısınması ayrı dert ağırlığı ayrı dert pili ayrı dert
Arkadaşlar ben bu bilgisayarı kaça satmalıyım sizce 4 aylık cihaz sıkıntısı yok