musasayansayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaslar elimde sistemim var farming s.22 oynamak istiyorum ekran kartı ne kullasam iyi olur

Asus PRIME B660M-A D4 B660 5333 MHz DDR4 LGA1700 mATX Anakart
INTEL CORE i3-12100F 3.30Ghz 12MB 1700p 12.Nesil FANLI BOX
XPG Spectrix D41 RGB AX4U360016G18I-ST41 16 GB DDR4 3600 MHz CL18 Ram
power supply 1000 W
Sistemine göre ekran kartı bakmaktan ziyade maddi imkanın var ise işlemciyi yükseltebildiğin kadar yükseltmeni öneririm. Bu sistemi destekleyecek 1660 super gibi bir ekran kartı dahi koyulsa ya da 3060 serisi bir ekran kartı dahi olsa sistemin darboğaz yapacaktır. Ekran kartından ziyade işlemciye yönelmeni tavsiye ederim.