instagram'a yazdım, ancak burada da bulunsun.
r10.netin ömrüne instagramdan daha yüksek ihtimal veriyorum

o nedenle orası patlarsa buradan okur belki
"Hayatın kendi planları bazen bizimkilerden daha güçlü oluyor. Belki boynuz olup kulağı gececeksin, burada pek cok kişinin de yazdığı gibi babanın emekleriyle kurdugunu cok daha ileriye tasiyacaksin; ama kim bilir belki de kendin bambaska yollar, maceralar hedefleyeceksin, bunu bilemeyiz...
O nedenle tek temennim, bu güzel anne babanin kanatları altında musmutlu, sağlıklı ve huzurlu bir hayatın olsun, kendi kanatlarınla uçmaya başladığında ise herşey gönlünce, gökyüzün parlak olsun sevgili Atlas.
33 yaş büyük bir abin ve bir baba olarak inan pek bir tavsiye veremeyeceğim sana; zira şu an hayal bile edemeyeceğimiz ve muhtemelen diyeceklerimin pek de iş yapmayacağı bambaşka bir dönemde yaşayacaksın

O nedenle tek diyeceğim şu :
Zaman hızlı geçiyor, onu yakala, doyasıya yaşa ve tadını çıkar.
Bir de babanla gurur duy, bunca insanın hayatına dokundu kendisi, dokunmaya da devam ediyor; gercekten kolay iş değil.
Yolun, bahtın açık olsun!"
seomuhendisi, r10.net