eskiden sokaktaki köpekler bana saldıracak,ısıracak,beni parçalayacak diye korkardım.sonra sokakta besledigim kedilere,köpekleride ekledim yani sokak köpeklerini beslemeye başladım.evime kedi köpek alamam ama sokakta besliyorum elimden geldigince.neyse işte sonuç olarak hala korkuyorum köpekten ama bukez sebebi degişti.artık ısırıp beni parçalayacaklar diye degil,besliyorum şimdi bunlar kendini sevdirmeye çalışır,yemek veriyorsun gel bi teşekkür edeyim diye sevinip üstüme filan atlar diye tırsıyorum

mamayı yanına atıp,o yerken kaçıyorum hemen