Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de pişkin pişkin yıllık peşin ödeyin isterseniz diyorlar.

Parayı ağaçtan topluyor sanki insanlar.
Hocam onu taksitlendirebiliyorsunuz diye biliyorum. En azından önceki kampanya öyleydi. Bir nevi taahhüt gibi bir şey. Gayet makul aslında.