Onlara saldırarak. Evet

Önceden köpeklerden çok korkardım, sürekli kovalarlardı, bir gün artık canıma tak etti, o gün artık nasıl yeter dediysem kendi halinde takılan birkaç köpeği bağırarak kovalamaya başladım, o anda bir şeyi farkettim, onlar da benden korkuyorlardı, sonra bunu birkaç kez daha yaptım, hatta kendimce deneyler yaptım, ben kovalıyordum onlar kaçıyordu, ardından arkamı dönüp ben kaçıyordum onlar kovalıyordu, sonra tekrar arkamı dönüyordum onlar kaçıyordu, bildiğiniz loop gibiydi. Sonra anladım köpeklerin "çalışma sistemini", ardından hiç ciddi anlamda saldırmadılar, saldırmaya niyetlenecek gibi olan birkaç tanesini de ben kovaladım.
Şu anda köpekleri çok seviyorum, gördüğüm yerde cinsi filan farketmeden severim, hatta bazen arabayı durdurur severim, çünkü çok güzel canlılar, sadece doğalarını anlamak lazım.