Ne zaman girdim ne için girdim ben de bilmiyorum ki para gelecek mi gelmeyecek mi onada bilmiyoruz daha Facebook tarafına geçmemiş gözüküyor geçmezse sıkıntı yok iade olacakmış geçerse bide Facebookla uğraşıcaz onlarla iletişim kurmakta ölüm yok mu hızlı bir yolu
İade talebi oluştururken 3d kodu ile işlem yapmadığınızı paranın sizden habersiz çekildiğini ve herhangi bir onay vermediğinizi vs söyleyin gelir