Daha önce abonelik tarzı bir işlem yaptıysanız otomatik olarak çekiliyor bende de aynı sorun olmuştu 1800 TL gibi bir para çekilmişti hemen karşı taraf ile iletişime geçtim hizmetinizi sadece geçen ay kullandım bu ay kullanmak istemiyorum yanlışlıkla ödeme yapıldı dedim 1 USD kesinti yapıp iade ettiler.