Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam etme eyleme merkez on numara her türlü ortam var bi Çivril uşak afyon dinar taraflarini görseniz denizli Cennet hocam: 😂 ama çok sıcak haddinden fazla sicak ve yerlisinden mutlaka uzak durulmali yerlisinin neredeyse tamamı illegal işler peşinde sulalesinde hapiste olmayan yok 😂 Acıpayam hele aman aman kaç😂
Merhaba,

Eğlence anlayışına göre değişecektir merkez tarafında ciddi aktivite yapabileceğin alan var diyemem çoğu zaman İzmir/Aydın taraflarına kaçıyorum