Facebook yine çöpe döndü.. Özellikle de üç kuruşa sayfa kasma eğitimleri satanlar sayesinde herkes bitane alttan beğen görseli koyarak sayfa kastigini sanmaya başladı. Gecen gördüm dini görsel kullanarak futbol sayfasi kasiyorlardi.

Haber işi de yalan yanlış ve sadece click bait ( bugünlerde cogaldi) yapan sayfalar yüzünde bitme yolunda. İnsanların sayfalara olan güveni kırılıyor.

Adsense zaten facebook icin bela. işi bilmeyenleri süründürüyor. Çok eski adsense hesaplari bile patlamaya başladı emekler çöp oluyor.

Facebook un saçma sapan sayfa ksiitlari, hesap kisitlari, sayfa ve profil kapatmaları ayrıca zulüm . Milyonluk sayfa bir anda uçuyor ortada hiç bir neden yokken .

Kısacası sadece adsenseye hit çekmek için facebooka girmeyi düşünenlere tavsiyem girmeyin . İnstagram - telegram - X (twitter) yönelin derim . insta ve twitter da 0 takipçiyle bile hit çekebilirsiniz.