Konum vardı. Temmuz ayında baktım olacak gibi değil. Üç kuruş paramı dövizden bozup döviz dönüşümlü kkm yatırdım.
Ekimde süresi bitecek. Bana getirisi 2000 dolar olacak.
Kur koruma kalkarsa paramı dövize atarım. Yok kalkmazsa bundan sonra sonsuza dek birikimlerimi kur koruma döviz dönüşümlü vadeli mevduatlarda değerlendiririm.

FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen kur korumalı mevduat bana dolardan daha çok zarar veriyor.
Yüklü miktar parasını mevduata basanlar tatmin olsun diye hükümet aradaki farkı vergiler aracılığıyla benden tahsil ediyor.
Ülkeye çok zararı oldu ama bizimde bundan faydalanmamız dışında bize başka bir seçenek bırakmadılar.
Satın aldığım şampuan 220 230 lira oldu. Tüm giderlerim çok arttı. Artık ülkeden ziyade kendimi düşünür oldum.