zaten wif ile oyun oynamayın doğal olarak sinyal dalgalanmaların dan dolayı da pingleriniz yüksek olabiliyor kablolu bağlantıya göre.
tavsiyem kablolu bağlanmanız. eğer kablolu bağlantı da ping değerlerinizi ölçtüğünüz de sorun yoksa wifi den kaynaklı olabilir
kablo 2. bilgisayarıma bağlıyorum hocam çok kalabalık oluyor 2 kablo uzun zamandır wifi ile kullanıyorum oyunlarda felan ping sorunu yaşamıyordum son 3 gündür yeter artık dedirtiyor
bu durum tt kaynaklı değildir, kullandığınız modem ya da kullandığınız bilgisayar ile alakalıdır, yüksek ihtimal eski bir cihazdan oynuyorsunuz
monster abra a 5 v17 pek eskide değil hocam 3 gündür olan bir problem