osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALışkanlıklar yaylada da trafikte de aynıdır.
naçizane yapmamanızı öneririm.
ben bunu yapanlara cidden ağız dolusu sövüyorum.
kimsenin kimseyi rahatsız etme hakkı yoktur.
bu sadece tavsiye.
17 yaşındayım ehliyetim bile yok hocam. açıkçası Araba alırsam trafikte bile yapmayı düşünüyorum. kimin ne dediği umrumda olmaz kendi zevkime bakarım