berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yayladayım hocam bir şey düşünmüyorum siz ?
ALışkanlıklar yaylada da trafikte de aynıdır.
naçizane yapmamanızı öneririm.
ben bunu yapanlara cidden ağız dolusu sövüyorum.
kimsenin kimseyi rahatsız etme hakkı yoktur.
bu sadece tavsiye.