Düzgün konulara yapsın eyvallahta. Bomboş konular açıp şu stratejileri yapmayın.

Yok kaç tl tıraş oluyorsun, yok ben buradaym , yok r10 kapansa ne olur, kaç tl alsan rahata erersin. Sıkıldım artık şu konulardan.