Biliyorum kendisini bana da yazıyor ama normal karşılıyorum herkesin reklam stratejisi var

Kimi bilgi veriyorum ayağına reklam yapıyor
kimi gündelik sorularla populere çıkıyor
kimi wp den yazıyor
Sıkıntı şu, normalde sorun etmiyordum.
Fakat bir hizmet almak için 3 4 kez yazdım, 0 geri dönüş. Sonradan da yorum yapar mısınız bildirimi.
Yoksa yok de, ne bu vurdumduymazlık