Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben rahatsız olsam PM'yi şikayet ederdim.
Önceden muhabbetimin olduğu bir insandı, göz ardı ediyordum ama son 1 haftadır coştu, engel attım en son