Merhaba, birkaç üye var etiket atmayacağım. Zaten bilirsiniz.
Üye, her satış konusu açtığında whatsapptan mesaj atıyor, son hareketine kadar birşey demiyordum. yorum geçermisiniz diye. ( daha önce tic yapmadım )
Atmıyordum tabii. Fakat her bir yoruma karşılık olarak hemen tşk tşk diye yorum atıp her konuyu popülere sokuyor.
Her bir off topic konusu açtığında da keza aynı şekilde, gerekirse emoji atıyor ama konusunu sürekli popülere sokmaya çalışıyor, çoğu zaman da sokuyor.
1 farklı üye, 1 kendi, 1 farklı , 1 kendi
Bu legal mi? Normal mi?
Eğer öyleyse biz de yapalım, sırf imzamız gözüksün diye her konuyu popülere sokalım