semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kötü birsey sandik sıkıntı yok hocam dengeliyiz kiralarda ucuz gibi geldi
Merhaba,

Pamukkale Üniversitesi sana çok şey katacaktır. Denizli için olumsuz söyleyeceğim tek konu genç arkadaşlar için sosyalleşme. Yapabileceğiniz aktivite kısıtlı altında araban varsa çevre illere çok yakın bir konumda güzel aktiviteler yapabilirsin. Şimdiden hayırlısı olsun geldiğin de muhakkak tanışmak isterim .