Çok dehset piyasası var kaptırmayın kendinizi Pau ile çalışıyoruz biz 5 kere gittim instadan bulup takip atan sayısını hatırlamıyorum. 😂 dikkatli olun ofise de beklerim benim.
Nerede hocam ofis uğramak isterim belki iş yaparız makale konusunda 😄
Bende kötü birsey sandik

sıkıntı yok hocam dengeliyiz kiralarda ucuz gibi geldi