yani kendi adıma pasaportuma açılmış wise hesabımı sana nasıl vermemi düşüne bilirsin aklım almıyor wise açmak 2 dk sürüyor ha kart TR ye gelmiyor onu diyorsanız onda yardımcı olurum
Wise olmadan hesabın bir diğeri yok doğrusu çünkü yeni wise ebay kabul etmiyor ve wise acmak da eskisi gibi kolay değil.
Wise satmayi dusunurseniz fiyat bilgisi alabilir miyim