yani kendi adıma pasaportuma açılmış wise hesabımı sana nasıl vermemi düşüne bilirsin aklım almıyor wise açmak 2 dk sürüyor ha kart TR ye gelmiyor onu diyorsanız onda yardımcı olurum

dijital1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wise olmadan hesabın bir diğeri yok doğrusu çünkü yeni wise ebay kabul etmiyor ve wise acmak da eskisi gibi kolay değil.
Wise satmayi dusunurseniz fiyat bilgisi alabilir miyim