şu zamana kadar hiç bir destek talebim şaşmadı günü gününe yanıt aldım.
çok geçmiş olsun hocam, bilgilendirme özveriniz için de ayrıca teşekkürler
Geçmiş olsun hocam umarım en kısa sürede atlatırsınız
Geçmiş Olsun İnşallah Sağ Salim dönersiniz.
Geçmiş olsun hocam, tez vakitte iyileşmeniz dileğiyle.
geçmiş olsun allah şifsa versin
Çok geçmiş olsun hocam sağlık daha önemli
Geçmiş olsun, rabbim tez zamanda şifa versin.
Çok geçmiş olsun hocam

, umarım en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.
geçmiş olsun döndügünüzde almayı bekliyorum.
Şimdiden geçmiş olsun Allah acil şifalar versin..
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun. Operasyonunuzun başarılı geçeceğinden eminim , yine de foruma döndüğünüzde bu mesajımı alıntılayarak beni haberdar ederseniz sevinirim. Haberimiz olsun durumunuzdan
Herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum, Geçmiş olsun dileklerinizi dualarınızı eksik etmediğiniz için sizi çok seviyorum R10 ailesi
Operasyonumun ikiside başarılı bir şekilde tamamlandı bunu mutlulukla söylemek istiyorum. Şuanlık 1 hafta kadar yatarım olacak ardından iyileşme aşamasını atlattıktan sonra sizlerleyim 🙏 elimden geldiğince mağduriyet yaşatmamaya çalışacağım 🧿❤🫶🏻