Myo kazananlar hep dgs yapmayı düşünür hocam . Hayırlı olsun
Sagolun hocam
Hayırlı olsun
Valla aklıma ilk Pamukkale Turizm geldi
Sahibinden de kiralık daire bakıyordum şimdi benim okulun mahallesi çıkmıyor çamlar alti mahallesi gibi birşey yok değişik