Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha şimdi assagi hep beraber indik kavgayı ayırdık birazda gazdan nasiplendik
Anladım.
Geçmiş olsun. Allah başka anlatacak dert vermesin.