Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu ile alakalı olarak R10'dan bir beklentin varmı ?
Yani bir çözüm sunulmasını bekliyormusun, yoksa öylesinemi yazdın ?
Yardım istesem yardım istiyorum yazarım hocam derdimi yazdım ailem gibi gördüğüm için