HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaşadığım yerde geceleri caddedeki ağaçla sohbet eden insanlar var
Bizim burada valla parka gideni dahi sevmeyen kesim var bağırıp çağıran şahsen bunaltiyor