nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeri pek hoşuna gitmeyebilir ama Ankara'da daha iyi yapanı yok. Eski numune hastanesinin tam karşısından bit pazarına geçen yolda bir kokoreç dükkanı var. Önü çok kalabalık oluyor. Ben bir kokoreç hastası olarak yeni keşfettim ve harika bir yer.

çiftlik falan hep hava civa kaldı. Birde tandoğan'dan gelip anıtkabiri sağına alınca ışıkları geçince bir kokoreççi var. Onunki de fena sayılmaz.
AOÇ nam yapmış haklısın umduğumu bulamadım orda bidaha da gitmem de Yememde o dediğiniz yerin lokasyonu tarif edebilir misiniz