fatiheryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her günün yanına ikişer sütun daha açacaksınız ve bunlara birincisine yapmış olduğu mesai saati, ikincisine ise hakediş ücreti şeklinde başlık atacaksınız.. Sanırım çıktı şeklinde dolduruyorsunuz.. Elle doldurduğunuz için sorun olmaz diye düşünüyorum..
normalde elle ama değiştirdik şuan sadece pc üzerinden giriş yapıp ay sonu çıktı alacağız