Merhaba, şuan Genç Girişimci İstisnası ile şirketinizi kurarsanız eğer 3 yıl 150.000,00-TL'a kadar Gelir Vergisinden istisna ve 1 yıl Bağ-Kur ödemezsiniz. Yani aldığınız bu hak yaşınız dolsa da devam eder.
Şirket kuruluşu ve sonrasında ki muhasebesel süreçler için iletişime geçerseniz yardımcı olabilirim.
Çok teşekkür ederim hocam