Merhaba arkadaşlar. 28 yaşındayım. Genç girişimci ile şirket kurmayı düşünüyorum. 29 a girdiğimde bu gelir vergisi vs hakları son mu bulur. Yoksa şirketimi 28 de kurduğum için devam mı edilir?