Merhaba,
Eğer forum dışı bir işlem yaptıysanız şikayet konusu açamıyorsunuz hocam, eğer forumdan görüp ulaştıysanız amenna:
- Forum dışı yaşadığınız sorunlarla alakalı şikayet konusu açmanız yasaktır. Bunun tek istisnası, forumda bununla ilgili bir mesajlaşmanın yapılmış olmasıdır.
Forum üyesi kendisi forum içinde de mesaj attım kendisine geneli neden bakmıyorsun oldu ama mağduriyet var sonuçta açılabiliyordur gerekli admin yardımcı oldu zaten teşekkür ederim