Merhaba,
Eğer forum dışı bir işlem yaptıysanız şikayet konusu açamıyorsunuz hocam, eğer forumdan görüp ulaştıysanız amenna:
- Forum dışı yaşadığınız sorunlarla alakalı şikayet konusu açmanız yasaktır. Bunun tek istisnası, forumda bununla ilgili bir mesajlaşmanın yapılmış olmasıdır.