arkadaşın biriyle 1 saatlik anydeskten eğitim + programlar olacak şekilde anlaşma yaptık .
dediklerimi yaptım ücreti aldım.
ertesi günü arkadaş eğitimi unuttu sanırım ve benden video çekmemi istedi anlaşmada yokken.
bende videoyu çekeceğimi söyledim müsait olduğum zaman , ki çekmek zorunda da değilim böyle anlaşılmadı çünkü.
ben videoyu 2 gün içinde çekmedim diye eksi trade yedim, arkadaş kimseye iyilik de yaramıyor.
ya trade kaldırın ya da hesabımı silin.
@BilalBayar