medyakayra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 a üye olmak için bekleyen onca veya reddedilen ticaret yapıcak kişilerden sonra şu konuyu açıp su diyalogu görmek r10 işin üzücü
Vallahi öyle, ne yazacağımı bilemedim..