TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartı ve ssd daha yüksek oldugu için mi hocam?
hocam bunun i7 olan bilgisayarı kullanıyorum. lenovo ipadları çok iyi. özellikle i7 olanlar.