30 bin elbette tutabilir. Uygun da olabilir detay çok yok çünkü
Suya yağ karıştıysa zaten devirdaim hortumlar yağ soğutucusu derken zaten en kötü yağ soğutucu 4 bindir. 8 bin gider.
Üst kapak taşlama kurtarsa bile subaplar adam olmaz gibi.
Pistonlarda honlama var mı benzin dökerek bütün gece bekletin muhakkak kaçak varsa alt bloğa inmek gerekir.
Sadece kapak fotoğrafı atarak şu fiyat fazla az denilemez ucuza zaten kaçılamaz.
Daha fazla detay yazmalısınız ve görsel eklemelisiniz en azından burası için.
Başka bir tamirciye götürmek hata olabilir genelde sökülen motoru başka usta yaparken daha fazla maliyet çıkarır bahanesi olur anlayacağın.