Arkadaşlar selamlar.

Altyapısının tema satışını yapan forum ismi vermek yasaktır diye yazmadım.

Eğer yasak değilse eklerim zaten çoğu kişi anlamıştır.

Daha önce buradan tema alan var mı ?

Adamlardan tema alacağız ben böyle ilgisizlik görmedim. Sizlerden bu sorunları yaşayan var mı?

Ne WhatsApp destek hattı ne de Forumda ki destek taleplerine yanıt vermiyorlar.

Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim. Beğendiğimiz tema var farklı bir tema almayı düşünmüyoruz.

Teşekkürler